Ciò chì deve esse attentu à a stallazione di a linea di gesso

Ciò chì deve esse attentu à a stallazione di a linea di gesso

A linea di gesso hè un materiale di decoru cumuni, perchè a decorazione hè bella, è risparmia preoccupazione è soldi quandu decoru.Siccomu a linea di gesso hè a prima scelta per tante persone per decorate, ciò chì deve esse attentu à a stallazione, fighjemu un ochju à l'editore.!

Unu, cumprà a linea di gesso

Ci sò parechji pruduttori di linea di gesso in Xi'an, è a qualità di linea di gesso varierà.Ci sò parechji stili di prezzu.Quandu compra, duvemu sceglie l'altezza di a casa, u culore di u muru è u stilu di decorazione.

2. L'almacenamiento di a linea di gesso

A causa di u materiale speciale di a linea di gesso, fate attenzione à u prublema di piazzamentu dopu à cumprà a casa.Evite di pressu a linea di gesso, l'articulazione deve esse liscia, u corpu di linea deve esse pulita, è a linea deve esse dritta.L'azzione di l'installatore deve esse abile, rapida è pulita;

Trè, riparazione di a linea di gesso

A linea di gesso hè stallata intacta cù u prucessu di lucidatura di carta di liscia, è a riparazione hè finita;l'effettu ùn deve vede l'articuli, difetti, è l'ambienti interni.

1. A cooperazione multi-persona deve esse aderita fermamente.A linea di gesso stessu hà una certa lunghezza, cusì parechje persone (almenu trè) sò obligati à stallà, è a divisione di u travagliu deve esse chjaru.Una persona hè rispunsevuli di applicà a cola nantu à u muru, è parechje persone cooperanu per allineà e linee di gesso è appiccicà à u muru.

2. Plaster line color A selezzione di u culore di plaster line deve riferite à u culore di u tettu è u muru.

3. Fate preparazioni nanzu.A stallazione di a linea di plaster hà ancu esigenze per a superficia di basa, è deve esse liscia.

4. U travagliu di finitura deve esse fattu.Dopu chì a linea di decoru di gesso hè incollata, verificate s'ellu ci hè una cola aperta nantu à i bordi o anguli


Tempu di post: 16-aug-2021