Chì sò e precauzioni per l'acquistu di a linea di gesso

Chì sò e precauzioni per l'acquistu di a linea di gesso

Tuttu u mondu deve cunnosce a linea di gesso.Hè usatu quandu avemu decoratu.A linea di gesso hà e funzioni di insulazione di calore, prevenzione di u focu, insulazione di u sonu è preservazione di u calore.A linea di gesso hè un tipu di materiale di decorazione per a decorazione di l'internu.Parechje persone cumprà, ma assai persone l'utilizanu.Quandu compra, ùn sapete chì e precauzioni per l'acquistu di a linea di gesso?Precauzioni per l'acquistu di linea di gesso:

1. Fighjate à u gruixu di u pruduttu

Perchè u gypsum hè un materiale di cimentu, deve avè un certu gruixu, per assicurà a qualità di u pruduttu, è ancu per assicurà a durabilità è a sicurità di u pruduttu.Se u pruduttu hè troppu magre, facilmente cascarà.

2. U finitu di a superficia di a linea di plaster d'alta qualità ùn serà micca male, è pò esse distintu da e mani è l'ochji.

Perchè a linea di gesso ùn pò micca esse pulita di novu, a finitura hè assai esigente.A liscia hè bona, è darà à e persone un sensu dilicatu dopu a pittura.Se a superficia hè ruvida, darà à a ghjente una sensazione dura dopu a pittura.

3, fighjate à u prezzu

Credu chì ognunu sapi chì perchè a tecnulugia di rilievu nantu à a superficia di a linea di gesso hè forte è bella è squisita, u prezzu serà relativamente altu, vale à dì, u prezzu di u sollievu di gesso hè direttamente proporzionale à a qualità.Ancu s'è i prudutti inferjuri sò bassu in prezzu, a so qualità ùn hè micca garantita.I pruprietarii chì compranu stu pruduttu truveranu chì dopu a stallazione, i prudutti originali exquisiti anu prublemi di qualità diffirenti.

4, osservate a prufundità di u mudellu
A prufundità di u sollievu di gesso deve esse cuntrullata sopra à 1cm, è a manufatta fina di u pruduttu pò esse chjaramente vistu.Solu stu tipu di sollievu pò guarantisci una stratificazione completa dopu a pittura.Se a superficia di a linea di gesso hè ruvida, l'effettu chì vulete ùn serà micca ottenutu dopu a stallazione.


Tempu di post: 16-aug-2021